سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موقعیت جغرافیایی شهر چابهار

معرفی بندر چابهار

شهر بندری چابهار، ملقب به هندوستان ایران، در ارتفاع هفت متری از سطح دریا واقع شده است و تنها بندرِ اقیانوسی ایران است که در مجاورت آب های دریای عمان و نزدیکترین فاصله با آبهای آزاد جهان (اقیانوس هند) قرار گرفته است. این شهرستان از سمت شمال به شهرستان های ایرانشهر و نیکشهر، از جنوب به دریای عمان، از شرق به پاکستان و از غرب به استان های کرمان و هرمزگان محدود می شود. چابهار دارای آب و هوای گرمسیری معتدل با رطوبت نسبی است که گرم ترین نقطه کشور در زمستان و خنک ترین بندر جنوبی ایران در تابستان به شمار می رود. آبوهوای این شهر و پیرامون آن همیشه بهاری و معتدل است و به همین دلیل چابهار (چهاربهار: چهار فصل آن بهار است) نامیده میشود.

بندر چابهار

شهرستان چابهار دارای سه بخش «پلان»، «دشتیاری» و «مرکزی»، دو شهر«نگور» و «چابهار» و هفت دهستان است.

بندر چابهار به دلیل موقعیت راهبردی خود که نزدیک ترین راه دسترسی کشورهای محصور در خشکی آسیای میانه (افغانستان، ترکمنستان، ازبکستان، تاجیکستان، قرقیزستان و قزاقستان) به آب های آزاد است از اهمیت بسیاری برخوردار است. موقعیت خلیج در این بندر، وجود آب های عمیق و بریدگی های طبیعی و اسکله های با عمق زیاد مختصات لنگرگاهی مطلوبی جهت پهلوگیری کشتی های عظیم اقیانوس پیما فراهم ساخته است. این بندر علاوه بر داشتن فرودگاه و راه آهن به سوی آسیای میانه یکی از مهمترین چهارراههای کریدور شمال- جنوب بازرگانی جهانی و یک منطقه استراتژیک صنعت ترانزیت در شرق ایران به شمار میرود. بندر چابهار یکی از مناطقی است که کاربری تجاری، بازرگانی، خدماتی و صنعتی دارد و صنایع سنگین، صنایع دریایی و جاذبه های توریستی- تفریحی طبیعی و تاریخی را در خود جای داده است. شهرستان چابهار مستعد پرورش انواع میوه های گرمسیری اعم از موز، خرما، انبه، مرکبات، پاپایا، نارگیل و گواوا و محصولات کشاورزی شامل سبزیجات، صیفی جات و محصولات جالیزی، نباتات علوفه و غلات است. شیلات و پرورش آبزیان از دیگر مشاغل این منطقه به شمار می رود. صنایع دستی نظیر سوزن دوزی (بلوچیدوزی: از هنرهای زیبا و کاربردی)، معرق صدف، حصیربافی، سکهدوزی، گلیمبافی، چاربافی و طلاسازی در این منطقه رواج دارد.

تور چابهار

با خرید یا رزرو تور چابهار، بخش زیادی از دغدغه هایتان برای سفر به شهر چابهار برطرف خواهد شد زیرا آژانس همیشه سفر با ارائه آفر ویژه تور چابهار میتواند برای شما امکاناتی نظیر گشت شهری (در شهر چابهار)، ترانسفر فرودگاهی (فاصله فرودگاه چابهار تا هتل مورد نظر معرفی مراکز خرید چابهار با تخفیف های باور نکردنی را فراهم کند. اینگونه با خیال راحت از جاذبه های مقصدتان (شهر چابهار) لذت خواهید برد و با خاطره های خوبی از سفر به چابهار بازخواهید گشت.

تور چابهار

تورهای چابهار آژانس همیشه سفر

دیگر نگران قیمت تور چابهار نباشید زیرا ما در آژانس همیشه سفر با ارائه تور لحظه آخری چابهار و تور ارزان قیمت چابهار در تعطیلات سال نو، شرایط را بگونه ای برای شما فراهم خواهیم کرد تا با کمترین هزینه برای تور، بیشترین لذت را از سفرتان و پکیج تور انتخابی خود ببرید. ما قیمت های مختلفی برای تور چابهار زمستان 97 و بهار 98 را خدمت شما ارائه خواهیم کرد تا با توجه به بودجه مورد نظرتان، بهترین انتخاب تور را داشته باشید. قیمت تور چابهار لحظه آخری ویژه تعطیلات سال نو با توجه به نوع هتل، نوع ایرلاین و سایر امکانات ارائه شده در تور متغیر خواهد بود.

آژانس همیشه سفر مجری تخصصی و مستقیم تور چابهار است و از این جهت میتوانید مطمئن باشید که همراه با تور ارزان چابهار به سفری خواهید رفت که با هزینه مناسبی برای شما تمام خواهد شد.

آژانس همیشه سفر مجری مستقیم تور چابهاراست و از این جهت میتوانید مطمئن باشید که همراه با تور ارزان چابهار به سفر خواهید رفت و بهترین آفر تور چابهار را با قیمتی مناسبی رزرو خواهید کرد.

جاذبه های چابهار

نرخ تور چابهار

همانطور که میدانید قیمت تور چابهار براساس قیمت بلیط هواپیمای پروازهای ایرانی (قشم ایر،ایران ایر و ماهان و ...) به مقصد چابهار و قیمت هتل رزرو شده در چابهار متفاوت و متغییر است. علاوه بر این دو فاکتور که تاثیر زیادی در قیمت تور عید نوروز چابهار دارند، تعداد روزهای مدت تور و فصلی که در آن به چابهار سفر میکنید نیز میتوانند نرخ تور چابهار را دستخوش تغییرات کنند. به یاد داشته باشید همیشه ارزانترین قیمت تور سال نو نمیتواند دلیل بر بهتر بودن تور باشد، برخی با ارائه تور ارزان تر و بی کیفیت فقط باعث هدر رفتن سرمایه و زمان گردشگران میشوند.

تور لحظه آخری چابهار

تور لحظه آخری چابهار

حتما" شما هم بارها نام تور لحظه آخری(Last Minute) یا لست سکند تور(Last Second) را شنیده اید و برایتان این سوال پیش آمده که تور لحظه آخری چابهار در تعطیلات عید چیست؟ همان طور که از نام آن پیداست تور لحظه آخری به توری گفته میشود که در یک حداقل فاصله زمانی تا تاریخ شروع تور معمولا بین 1 تا 2 روز مانده به تاریخ اتمام ثبت نام تور می باشد که به دلیل اینکه سهمیه رزرو شده توسط آژانس ها تکمیل نشده آژانس ها مجبور به فروش تورهای خود با 10 % تا 50 % پایین تر از قیمت واقعی که شامل تور ارزان خارجی و تور ارزان داخلی می باشند. تور ارزان لحظه آخری برای تعطیلات سال نو میلادی، عید نوروز ، تابستان و تعطیلات رسمی طولانی بیشتر اتفاق می افتد.